Sieć “zielonych” sklepów spożywczych, Żabka, planuje uruchomienie niewielkich sklepów dedykowanych kierowcom. Żabka Drive, jak nazywać ma się nowy rodzaj marketu, ruszy w ciągu kilku miesięcy, ale z nieoficjalnych informacji wynika, że pierwsza taka placówka może zostać otwarta jeszcze w tym roku.
Żabka Drive – sklepy dedykowane kierowcom
“Obecnie rozwijamy mobilne Żabki, które są uruchamiane podczas różnych wydarzeń, a także sklepy sezonowe czy maszyny vendingowe. Naturalną kontynuacją tej drogi była praca nad sklepem w formule drive, gdzie podróżujący będą mogli szybko zakupić np. kawę, hot doga czy zrobić szybkie zakupy śniadaniowe” – odpowiedziało na pytania Wiadomości Handlowych biuro prasowe Żabki.
“Obecnie jest jeszcze za wcześnie, aby przekazywać szczegóły na ten temat” – dodano w wiadomości.
W rozmowie z portalem “Wiadomości handlowe” przedstawiciele sieci sklepów Żabka zdradzili, że nowy format sklepów powinien nastąpić w ciągu kilku miesięcy. Portal wskazuje jednak, że pierwsza taka placówka może zostać otwarta jeszcze w grudniu bieżącego roku.
Jak ma działać Żabka Drive? W dużym uproszczeniu sklep ma umożliwić osobom zmotoryzowanym odbiór zakupów w okienku, a więc podobnie jak ma to miejsce w przypadku fast foodów takich jak McDonald’s, gdzie czas realizacji zamówienia wynosi dosłownie kilka chwil.
Żabka Drive jest kolejnym “pionierskim” rozwiązaniem sieci na polskim rynku. Niedawno pisaliśmy o wdrożonej przez Żabkę subskrypcji na kawę, która pozwala na obniżenie ceny gorącego napoju do niespełna 2 zł za kubek. Więcej o Kawonamencie i samej Żabce przeczytasz na stronach Business Post.