Ponad 6 mln aktywnych aplikacji IKO Banku PKO

Popularność aplikacji IKO PKO Banku Polskiego stale rośnie. Z Najnowszych danych wynika, że aktywnie korzysta z niej już 6 mln klientów banku.
popularność iko
Z aplikacji IKO aktywnie korzysta już 6 mln klientów. FOTO: PKO BP

PKO Bank Polski pochwalił się kilka dni temu wynikiem, którego może pozazdrościć mu niejeden bank w Polsce i na świecie. Z jego aplikacji “IKO” korzysta już łącznie 6 mln klientów. To najwyższy wynik w polskiej bankowości.

Advertisement

Z aplikacji IKO PKO BP korzysta już 6 mln klientów

Liczba aktywnych aplikacji IKO przekroczyła właśnie rekordowe na polskim rynku bankowym 6 milionów. – pisze na swoich stronach PKO Bank Polski i dodaje, że od momentu uruchomienia aplikacji IKO w marcu 2013 roku użytkownicy logowali się do niej ponad 4,1 miliarda razy i wykonali 1 miliard transakcji na łączną kwotę 274 miliardów złotych.

Bank w sowim komunikacie informuje jednocześnie, że klienci banku wykonują w IKO średnio 9 płatności mobilnych co dwie sekundy. Co minutę zaś dokonywanych jest zaś ponad 260 przelewów, a co godzinę 180 tys. logowań.

Mobilna bankowość w Polsce rozwija się w ekspresowym tempie

Advertisement

Coraz popularniejsze w IKO są także polecenia głosowe. Zgodnie z przedstawionymi wynikami, tylko w ciągu 18 pierwszych miesięcy od jego uruchomienia, asystent wykonał już 925 tys. rozmów z klientami banku.

Zarząd dumny z wyników

Swojego zadowolenia z popularności IKO nie kryje Iwona Duda, wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego, która przekonuje, że bank wsłuchuje się w opinie klientów i wciąż dostosowuje IKO do ich wymagań.

– 6 milionów aktywnych aplikacji IKO to kolejny kamień milowy w cyfrowym rozwoju PKO Banku Polskiego. Ta liczba to dowód, że nasza bankowość mobilna jest praktyczna, wygodna i bezpieczna. Wsłuchując się w opinie klientów dostosowujemy aplikację IKO do ich rosnących wymagań. Bankowanie w smartfonie to przyszłość i będziemy nadal rozwijać mobilne funkcje i możliwości, zarówno dla klientów detalicznych jak i firmowych. Przyjazna i intuicyjna aplikacja z rozbudowanym ekosystemem usług finansowych będzie jednym z filarów rozwoju banku w kolejnych latach – podkreśla Iwona Duda.

Do wyników odniósł się także Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych PKO BP, który zaznaczył, że IKO “daje użytkownikom coraz to nowe możliwości i funkcje. Jej popularność systematycznie rośnie, rekordy bije także liczba i wartość transakcji wykonywanych w kanale mobilnym”.

Advertisement

Początki aplikacji IKO PKO Banku Polskiego sięgają 2013 roku. Od tamtego czasu aplikacja zyskuje na popularności i wciąż przybywa w niej nowych funkcji.

Jedną z ostatnich nowości jest m.in. możliwość inwestowania. PKO BP udostępnił w niej pełną ofertę funduszy inwestycyjnych oferowanych przez PKO TFI, a także usługi Biura Maklerskiego. W najbliższych miesiącach IKO ma zostać rozwinięta także poprzez udostępnienie kredytu firmowego i możliwość wprowadzenia listy odbiorców zdefiniowanych.

More posts
The Post
Najnowsze
Home
The Advisor
Szukaj