Ponad 6 mln aktywnych aplikacji IKO Banku PKO

Popularność aplikacji IKO PKO Banku Polskiego stale rośnie. Z Najnowszych danych wynika, że aktywnie korzysta z niej już 6 mln klientów banku.
popularność iko
Z aplikacji IKO aktywnie korzysta już 6 mln klientów. FOTO: PKO BP

PKO Bank Polski pochwalił się kilka dni temu wynikiem, którego może pozazdrościć mu niejeden bank w Polsce i na świecie. Z jego aplikacji “IKO” korzysta już łącznie 6 mln klientów. To najwyższy wynik w polskiej bankowości.

Z aplikacji IKO PKO BP korzysta już 6 mln klientów

Liczba aktywnych aplikacji IKO przekroczyła właśnie rekordowe na polskim rynku bankowym 6 milionów. – pisze na swoich stronach PKO Bank Polski i dodaje, że od momentu uruchomienia aplikacji IKO w marcu 2013 roku użytkownicy logowali się do niej ponad 4,1 miliarda razy i wykonali 1 miliard transakcji na łączną kwotę 274 miliardów złotych.

Bank w sowim komunikacie informuje jednocześnie, że klienci banku wykonują w IKO średnio 9 płatności mobilnych co dwie sekundy. Co minutę zaś dokonywanych jest zaś ponad 260 przelewów, a co godzinę 180 tys. logowań.

Mobilna bankowość w Polsce rozwija się w ekspresowym tempie

Coraz popularniejsze w IKO są także polecenia głosowe. Zgodnie z przedstawionymi wynikami, tylko w ciągu 18 pierwszych miesięcy od jego uruchomienia, asystent wykonał już 925 tys. rozmów z klientami banku.

Zarząd dumny z wyników

Swojego zadowolenia z popularności IKO nie kryje Iwona Duda, wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego, która przekonuje, że bank wsłuchuje się w opinie klientów i wciąż dostosowuje IKO do ich wymagań.

– 6 milionów aktywnych aplikacji IKO to kolejny kamień milowy w cyfrowym rozwoju PKO Banku Polskiego. Ta liczba to dowód, że nasza bankowość mobilna jest praktyczna, wygodna i bezpieczna. Wsłuchując się w opinie klientów dostosowujemy aplikację IKO do ich rosnących wymagań. Bankowanie w smartfonie to przyszłość i będziemy nadal rozwijać mobilne funkcje i możliwości, zarówno dla klientów detalicznych jak i firmowych. Przyjazna i intuicyjna aplikacja z rozbudowanym ekosystemem usług finansowych będzie jednym z filarów rozwoju banku w kolejnych latach – podkreśla Iwona Duda.

Do wyników odniósł się także Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych PKO BP, który zaznaczył, że IKO “daje użytkownikom coraz to nowe możliwości i funkcje. Jej popularność systematycznie rośnie, rekordy bije także liczba i wartość transakcji wykonywanych w kanale mobilnym”.

Początki aplikacji IKO PKO Banku Polskiego sięgają 2013 roku. Od tamtego czasu aplikacja zyskuje na popularności i wciąż przybywa w niej nowych funkcji.

Jedną z ostatnich nowości jest m.in. możliwość inwestowania. PKO BP udostępnił w niej pełną ofertę funduszy inwestycyjnych oferowanych przez PKO TFI, a także usługi Biura Maklerskiego. W najbliższych miesiącach IKO ma zostać rozwinięta także poprzez udostępnienie kredytu firmowego i możliwość wprowadzenia listy odbiorców zdefiniowanych.

Poprzedni
druga kadencja Glapińskiego

Prezydent powoła Adama Glapińskiego na drugą kadencję prezesa NBP?

Następny
ING Open Eyes Economy Summit

ING Bank Śląski sponsorem strategicznym Open Eyes Economy Summit

Sprawdź także
Total
0
Share