Mastercard został pomysłodawcą nowego, zaskakującego przedsięwzięcia. Mowa o projekcie muzycznym Mastercard Music, który powstaje z zamiarem “łączenia Polaków poprzez piosenki”.
Mastercard Music Platforma muzyczna z ambitną misją
W ramach projektu Mastercard będzie pośredniczył we współpracy różnych artystów muzycznych: celem jest nagranie duetów wokalnych z udziałem dwóch mocno różniących się od siebie piosenkarzy. Powstał już utwór inaugurujący przedsięwzięcie.
AZN startuje z nowym portalem ogólnotematycznym The Post
Mowa o kawałku “Cześć, jak się masz?”, który został nagrany przez rapera Sobla oraz piosenkarkę i skrzypaczkę sanah. On jest jednym z najmłodszych artystów z diamentową płytą w swoim dorobku; ona otrzymała nagrodę Fryderyka za najlepszy album popowy roku (Królowa dram).
Sobel powiedział, że piosenka opowiada o “bolesnej miłości” i powinna “skłonić słuchaczy do refleksji”. Podczas gdy singel trafił na platformy streamingowe, promujący go teledysk dostępny jest na YouTubie. W tydzień po premierze klip zdobył prawie 10 mln wyświetleń i 260 tys. polubień.
Mastercard Music
Celem inicjatywy Mastercard Music jest odbudowanie wspólnoty wśród Polaków oraz jednoczenie ludzi za pośrednictwem muzyki. Kawałek “Cześć, jak się masz?” zapowiadany jest jako przedsmak przedsięwzięcia. W przyszłości mają zostać uruchomione koncerty na żywo, koncerty online oraz konkursy w social mediach.
Użytkownicy kart Mastercard będą mieli też możliwość wzięcia udziału w spotkaniach ze swoimi idolami czy w zamkniętych imprezach.
W telewizji emitowane są już spoty reklamujące platformę Mastercard Music. Wkrótce spółka powinna ogłosić dalsze z zaplanowanych duetów, a w sieci ukażą się kolejne singlowe wydawnictwa.